نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در شنبه 3 بهمن 1394
بازدید : 509
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

( صدای تم سانگ کوین اوونز به صدا درامد ، اوونز با تشویق و بو تماشاگران وارد سالن شد )

( سپس از سالن وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

کوین اوونز :

روبه رو شما بهترین کشتی گیر مجازی ایستاده ! در اولین حضورم در پی پر ویو به راحتی قهرمان شدم و اگه اراده کنم همه رو نابود میکنم از هیچ کس ترس ندارم و فقط و فقط به فکر پیشرفتم و هر کسی سد راهم قراره بگیره بلاهایی سرش میاد که توی زندگیش اولین باره اونارو تجربه میکنه...

این روزا یه زن ذلیله خا*ه مال بدجور رو اعصابمه کسی که فقط ادعا داره و فقط بلده رجز خونی کنه در حالی که هیچ گهی نیست فک کنم فهمیدید کی رو میگم...هدف بعدیم له کردن اونه میدونی جان دوس دخترت خیلی خوشکله فقط مشکلش اینه م** 85 نیست ! یک سوپراستار در این کمپانی نام ببرید که 20 روز بعد از ورودش قهرمان کمربند ایالات متحده بشه...من متفاوت تر از کسایی هستم که تا به حال دیدید.

بهونه میکنید که اگه وایت فمیلی در اسمکدان نبود من از جان سینا شکست میخوردم ؟ از وایت فمیلی میخوام امشب رو کاری به سینا نداشته باشه و بزاره من مقابل جان سینا تک به تک مسابقه بدم. میخوام به شما مردم ثابت کنم که تک به تک ، هر سوپراستاری که مقابلم قرار بگیره رو شکست میدم...من تا به حال پین نشدم...امشب میخوام واسه جان سینا ...

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد )

( جان سینا با تشویق تماشاگران وارد سالن شد ، سپس وارد رینگ شد و مقابل کوین اوونز ایستاد )

 

جان سینا :

اونز بهتر این چرت و پرت هایی که داری میگی رو تموم کنی تو اسمکدان اگر وایت فمیلی نبود تو الان به عنوان یک بازنده در این رینگ ایستاده بودی البته من درک میکنم که تو یه استار جون هستی و تازه وارد و دنبال کسب افتخار و شهرت هستی ولی باید بدونی که اندازه دهنت لقمه برداری وگرنه برات گرون تموم میشه...

تو فرصت خوبی برای پیشرفت داری ولی بدون مقابل من هیچ کاری نمیتونی بکنی و حتی فینیشر تو در حدی نیست که منو تسلیم کنه من در راو به راحتی تو رو با اس تی اف تسلیم کردم و اگر لازم باشه بازم این کارو میکنم بهتره به جای این چرت و پرت هایی که خودت هم بهشون باور نداری حرف هایی بزنی که بهشون باور داری و واقعیت هارو ببینی من در طول کریرم افتخاراتی دارم که تو حتی تو خواب هم به اون افتخارات نمیرسی !

من چندین برابر تو تجربه دارم و تو باید اینو بدونی که هیچ وقت نمیتونی منو شکست بدی و رویایی پیروزی به من رو با خودت به گور خواهی برد ! تو حتی عرضه اینو نداشتی با کمک وایت فمیلی برنده بشی واقعا باید بگم در طول کریریم ادمی به احمقی تو ندیده بودم که ...

کوین اوونز :

هی هی هی ... بهتره مواظب صحبت کردنت باشی وگرنه دندوناتو توی دهنت خورد میکنم طوری که تماشاگران صدای خورد شدنش رو بشنون ! تو میگی میتونی تک به تک من رو شکست بدی ؟ امتحانش ضرر نداره جان ! من و تو...همین الان مقابل هم !

سر کمربنـــد یونایــــــــتد استــــــــــیس ...

( تماشاگران به شدت تشویق کردند ، جان سینا سرش را پایین انداخت و به اوونز خندید )

( تماشاگران شعار yes yes yes را دادند )

( جان سینا میکروفون را در دست گرفت و این مسابقه را پذیرفت ! )

مسابقه اول

United States Championship

جان سینا vs کوین اوونز ( سر کمربند ایالات متحده )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، جان سینا و اوونز درگیری را شروع کردند )

( جان سینا اوونز را به عقب هل داد ، سپس بلافاصله اوونز به سمت جان سینا دوید و کلوزلاین سنگینی به سینا وارد کرد )

( سینا نقش بر زمین شد )

 

( کوین اوونز بالای سر جان سینا ایستاد و ادای u cant see me جان سینا را دراورد )

( سپس به سمت طناب رینگ رفت و u cant see me رو روی سینا انجام داد )

( اوونز به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی سینا بپره )

( در حیـــن پریدن جان سینا جاخالی داد و اوونز نقش بر زمین شد )

( سپس بلافاصله جان سینا از پاهای اوونز گرفت و stf رو روی او انجام داد )

اوونز به سمت طناب رینگ رفت و قصد داشت دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما جان سینا او را به عقب کشاند )

( اوونز به شکست و از دست دادن کمربندش نزدیک بود )

( ناگهان اوونز بدل کرد و جان سینا را به آنطرف انداخت )

( اوونز از پاهای جان سینا گرفت و stf رو روی او انجام داد )

( جان سینا دستانش را به طرف طناب دراز کرد اما موفق به رساندن دستش به طناب نشد )

( سینا کم کم از حال رفت )

( کوین اوونز جان سینا را بلند کرد )

( سپس او را به سمت طناب رینگ هل داد و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده )

( در حین اجرا جان سینا بدل کرد )

( سپس AA رو روی اوونز انجام داد !!! )

3...2...1

برنده مسابقه: جان سینا ( 500+ سکه ) و ( قهـــرمان جــدید کمربند ایالات متحده )

بعد از اتمام مسابقه:

( تماشاگران از پیروزی جان سینا تعجب کردند ؛ جان سینا اولین قهرمانی کمربند ایالات متحده را کسب کرد )


( داور مسابقه دست جان سینا را به عنوان برنده مسابقه بالا گرفت )

 ( اوونز از شکستی که مقابل جان سینا خورده بود به شدت ناراحت و تعجب کرده بود ! )

( جان سینا به بالای رینگ رفت )

( پرومو در حالیکه تم سانگ جان سینا زده شده بود و جان سینا کمربند ایالات متحده را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

مسابقه دوم

نویل و سزارو vs رایبک و دالف زیگلر

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا نویل و زیگلر درگیری را شروع کردند )

2 دقیقه بعد...

 

( نویل سابمیشن سنگینی روی گردن زیگلر انجام داده بود ، زیگلر با تشویق تماشاگران چند ضربه آرنج به نویل زد و خلاص شد )

( سپس زیگلر به سمت نویل دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( نویل جاخالی داد ، سپس سوپلکــــــــــــس رو روی زیگلر اجرا کرد ! )

( نویل به بالای رینگ رفت و قصد داشت فینیشر خودش رو روی زیگلر اجرا کنه )

( در حین پریدن زیگلر جاخالی داد و نویل نقش بر زمین شد )

( نویل به شدت آسیب دید )

( زیگلر کم کم به کمک طناب های رینگ از جای خود بلند شد ، سپس به سمت نویل رفت )

( سوپـــــــــــــــــــــــر کیــکــ ! )

( بلافاصله زیگلر به سمت رایبک رفت و با او تگ کرد ، نویل نیز به سمت سزارو رفت و با او تگ کرد )

( سزارو و رایبک وارد رینگ شدند )

( سزارو به سمت رایبک دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( اسپـــــــــــــــاین باستر از رایبک ! ) ( تماشاگران رایبک را تشویق کردند ) 

( رایبک گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام کلوزلاین روی سزارو شد ) ( سزارو کم کم از جای خود بلند شد )

( ناگهان کین از بین تماشاگران وارد رینگ شد و به رایبک حمله کرد )

( کین از گردن رایبک گرفت ... چکـــسلم ! )

( رایبک نقش بر زمین شد )

برنده مسابقه: رایبک و زیگلر ( با dq )

بعد از اتمام مسابقه:

( زیگلر وارد رینگ شد و قصد داشت به کین حمله کنه )

( بیگ فوت سنگین از کین ! ) ( کین بالای سر رایبک و زیگلر ایستاده بود ، تماشاگران در حال بو کردن کین بودند )

( سپس کین زیگلر را بلند کرد و از گردن او گرفت )

( چکـــــــسلم روی زیگلر ! )

( زیگلر و رایبک هردو نقش بر زمین شدند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ کین زده شده بود و رایبک و زیگلر در رینگ افتاده بودند به اتمام رسید ) 

مسابقه سوم

دین امبروز vs شیمس

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، شیمس و امبروز درگیری را شروع کردند )

1 دقیقه بعد...

( شیمس سابمیشن سنگینی روی گردن امبروز انجام داده بود ) ( امبروز با تشویق تماشاگران کم کم به طناب رینگ نزدیک شد )

( سپس چند ضربه لگد به شیمس زد و از او خلاص شد )

( در نهایت امبروز با ضربه کلوزلاین شیمس را از رینگ بیرون انداخت )

( دین امبروز از داخل رینگ به روی شیمس در خارج از رینگ پرید ، شیمس نقش بر زمین شد )

( تماشاگران دین امبروز را تشویق کردند )

( داور شمارش را آغاز کرد )

( امبروز شیمس را بلند کرد و سعی کرد او را به میله گوشه رینگ بکوبه )

( شیمس بدل کرد )

( سپس دین امبروز را محکم به میله گوشه رینگ کوبید )

( داور تا 4 شمرده بود ! ) ( شیمس دین امبروز را بلند کرد )

( سپس سوپلکس سنگینی روی او روی میز گزارشگران انجام داد ، دین امبروز نقش بر زمین شد )

( داور تا شماره 7 شمرده بود )

( شیمس قصد داشت وارد رینگ بشه ، ناگهان دین امبروز او را گرفت )

( سپس محکم او را به پله ورودی رینگ کوبید ، شیمس نقش بر زمین شد )

( داور تا شماره 10 شمرد و امبروز و شیمس هردو خارج از رینگ بودند )

برنده مسابقه: بدون نتیجه

بعد از اتمام مسابقه:

( دین امبروز سر شیمس را به میز گزارشگران کوبید )

( سپس قصد داشت سر او را به میله گوشه رینگ بزنه ، ناگهان شیمس امبروز را به عقب هل داد )

( سپس به سمت امبروز رفت )

( بروگـــــــــــــ کیک ! ) ( دین امبروز نقش بر زمین شد )

( شیمس وارد رینگ شد )

( پرومو در حالیکه تم سانگ شیمس زده شده بود و دین امبروز در خارج از رینگ افتاده بود به اتمام رسید )

( صدای تم سانگ وایت فمیلی به صدا درامد ، چهار عضو وایت فمیلی وارد سالن شدند و از سالن به سمت رینگ حرکت کردند )

( اعضای وایت فمیلی وارد رینگ شدند ، بری وایت میکروفون را در دست گرفت )

 

بری وایت :

مردمانی که سیاهی در وجودشون هست ، هرگز رنگ روشنایی رو نخواهند دید. هرگز حاضر نیستند حقیقت هارو بفهمند و هرگز حاضر نیستند واقعیت هارو ببینند. مردمانی که چیزی بر علیهشون باشه ، خودشون رو با دروغ های خودشون توجیه میکنند و دروغ های خودشون رو باور میکنن...اما این دروغ های بزرگ ، در نهایت اونارو به چاهی میندازه که هیچ دستی نیست اونارو از چاه بالا بکشه ! بری وایت 1 ماه پیش ، در این چاه سقوط کرد...اما اون شخصی که از چاه بیرون اومد ، دیگه اون بری وایت نبود ! تغییر کرد...تغییر تغییر تغییر...من آماده هستم تا بجنگم نه برای شکست حریف بلکه برای تغییرات...

باخت های پشت سرهم بری وایت از سامرسلم تا تی ال سی ، به پایان رسیده و وقتشه که من دیگه اون وایت سابق نباشم ! از بین اعضای مسابقه 6 نفره در رویال رامبل شانس جان سینا و شان مایکل رو بیشتر میدونید...اما تغییر عقیده بدید. بری وایت ، نمیخواد رویال رامبل رو هم با یک باخت دیگه پشت سر بگذاره !

فرصتی برای من بوجود اومده تا خودم رو به عنوان یک چلینجر وارد رسلمنیا کنم و این نقطه پایانی رو به اوج برسونم. برنده این مسابقه 6 نفره ، حق این رو داره که کمربند مای پی پر ویو و یا کمربند سنگین وزن جهان رو چلینج کنه...اگه من در اون مسابقه پیروز بیرون بیام ، کمربند سنگین وزن جهان رو چلینج خواهم کرد و این بار ، کریس جریکو برای سومین بار و برای آخرین بار مقابل من قرار میگیره...

4 ماه پیش ، گفتم استوری من و جریکو زمانی به پایان میرسه که اون کمربند بدست های من بیاد و هنوز اون کمربند دست من نیست ! اون استوری هنوز تمام نشده...جریکو باید برای یک جنگ جدید آماده باشه. و باید دعا کنه...دعا...برای اینکه من در اون مسابقه 6 نفره سربلند بیرون نیام !

جان سینا و شان مایکل...من هم برای شما دعا میکنم...تا توی رویال رامبل آسیب جدی نبینید و بتونید بعد از اون شکست ، خودتون رو به رسلمنیا برسونید...من...

( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد ، تماشاگران به شدت تشویق کردند )

( رومن رینز از بین تماشاگران به سمت رینگ آمد ، سپس وارد رینگ شد و مقابل اعضای وایت فمیلی ایستاد )

( بری وایت و رومن رینز فیس تو فیس شدند )

{ به یاد درگیری شیلد و وایت فمیلی در 2 سال گذشته } 

رومن رینز :

امشب نیومدم اینجا تا برای تو رجز بخونم چون هرجا که تو باشی ، من یک پله از تو بالاترم و تو کسی نیستی که بخوای خودتو با من مقایسه کنی. امشب اومدم اینجا تا اعلام کنم من و دین امبروز در اون مسابقه 6 نفره حذفی حضور داریم ! و این یعنی ، تو نه تنها به کمربند سنگین وزن نمیرسی ، بلکه حتی به رسلمنیا هم نمیرسی...فکر میکنم دبلیودبلیوای یونیورس فراموش کردن که من صاحب چمدان مانی این د بنک اسمکدان هستم. چمدانی که 3 بار براش مسابقه دادم و به سختی اون رو بدست آوردم.

فکر میکنی چی میشه اگه در اون مسابقه 6 نفره برنده بیرون بیام و قهرمان myppv رو در رسلمنیا چلینج کنم و قبل از اون مسابقه در رسلمنیا ، چمدانم رو روی جریکو کش کنم و همزمان در رسلمنیا صاحب هردو کمربند کمپانی بشم ؟! من مهم ترین عنصر در رسلمنیا 3 هستم و کسی هستم که غیرقابل پیش بینی عمل میکنم...

من و تو...توی رویال رامبل می بینمت بری !

( بری وایت و رومن رینز فیس تو فیس شدند ) ( در همین ح بری وایت به رینز خندید و به همراه لوک هارپر و اریک روون رینگ را ترک کردند )

( براون استرومن در رینگ ماند و مقابل رینز ایستاد )

مسابقه چهارم

براون استرومن vs رومن رینز

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بلافاصله رومن رینز به استرومن حمله کرد )

 

( رومن رینز ضربات هدبات پشت سر هم به سر استرومن وارد کرد ) ( سپس به سمت او دوید و قصد داشت کلوزلاین رو روی او انجام بده )

( در حین اجرا استرومن رومن رینز را در هوا گرفت )

( سپس سوپلکس سنگینی روی او انجام داد ) ( استرومن رومن رینز را به گوشه رینگ کوبید )

( سپس به سمت او دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( رومن رینز ضربه لگد سنگینی به استرومن وارد کرد ) ( استرومن عقب عقب رفت )

 ( تماشاگران رومن رینز را تشویق کردند )

( رومن رینز چندین ضربه مشت سنگین به سر استرومن وارد کرد ) ( سپس به سمت او دوید و کلوزلاین سنگینی روی او اجرا کرد )

( استرومن نقش بر زمین شد )

( اریک روون از رینگ بالا رفت و حواس رینز را پرت کرد )

( در برگشت بری وایت به رومن رینز حمله کرد )

برنده مسابقه: رومن رینز ( با dq )

بعد از اتمام مسابقه: 

( بری وایت ضربات مشت پشت سر هم به سر رومن رینز وارد کرد ) ( رومن رینز بری وایت را به عقب هل داد )

( اریک روون وارد رینگ شد و ضربه مشت سنگینی به سر رینز وارد کرد )

( اریک روون و بری وایت رومن رینز را به سمت هارپر هل دادند )

( سوپلکس سنگین از لوک هارپر ! )

 ( براون استرومن از جای خود بلند شد و رومن رینز را بلند کرد )

( سپس سابمیشن سنگین خودش رو روی رینز اجرا کرد ، رومن رینز کم کم در حال بیهوش شدن بود )

( ناگهان رولینز و امبروز از سالن به سمت رینگ دویدند )

( بین وایت فمیلی و دشیلد درگیری شدیدی پیش آمد ) ( اعضای شیلد موفق تر عمل کردند )

( دین امبروز و رولینز به کمک هم استرومن را از رینگ بیرون انداختند )

( بری وایت به سمت رولینز دوید ، رولینز طناب رینگ را کشید و بری وایت از رینگ بیرون افتاد )

( لوک هارپر کم کم در حال بلند شدن بود )

( رومن رینز به سمت هارپر دوید و اسپـــــــــــــــــیر رو روی او انجام داد ! )

 ( تماشاگران به شدت رومن رینز را تشویق کردند )

( اعضای وایت فمیلی خارج از رینگ ایستادند و به دشیلد نگاه کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ رومن رینز زده شده بود و اعضای وایت فمیلی به آنها نگاه می کردند به اتمام رسید )

( صدای تم سانگ بیگ ای لنگستن به صدا درامد ، بیگ ای با تشویق تماشاگران برای اوپن چلینج دوم وارد رینگ شد )

( بیگ ای میکروفون را در دست گرفت )

بیگ ای :

روزایی رو یادم میاد که خیلیا من رو کشتیگیر درجه سه حساب میکردن.من فقط کارم این بود که تو بک استیج بشینم و مسابقات سر کمربند رو نگاه کنم و به این حسرت بخورم که چرا بهم فرصتی داده نمیشه که خودمو ثابت کنم.بعد از اون روزی پیش اومد که دیگه طاقت نیاوردم و فهمیدم در سطحی هستم که تونستم برای اولین بار یک قهرمان رو شکست بدم.بعد از اون در تی ال سی بهترین شب کریرم برام به وجود اومد وقتی به حقم رسیدم و قهرمان شدم.

ولی بعد از اون وقتی به بک استیج رفتم به خودم قول دادم ارزش این کمربند رو بالا ببرم.من نمیخوام مثل قهرمان های پوشالی مثل اونز و جریکو و سزارو و نویل بدون دفاع از کمربند و اثبات لیاقتم عنوانم رو حفظ کنم. من نمیخوام خودم رو با گول زدن قهرمان بدونم و توی هر شو مسابقات معمولی ای بدم و تا یک پی پر ویو صبر کنم تا از کمربندم دفاع کنم. از این به بعد توی هر شوی هفتگی به همه کشتیگیر هایی که حال و روز قدیم منو دارن این فرصت رو بدم که شانسشون رو امتحان کنن که کمربند بین قاره ای رو برنده بشن.

( تماشاگران بیگ ای را تشویق کردند )

 

( بیگ ای به بالای رینگ رفت و کمربند بین قاره ای را بالا گرفت ) ( سپس از رینگ پایین آمد و منتظر ورود چلینجرش شد )

( چندین ثانیه گذشت و کسی وارد رینگ نشد )

..........

......

...

..

.

( صدای تم سانگ آلبرتو دلریو به صدا درامد ، آخرین حضور دلریو مربوط به 6 ماه قبل بود )

( دلریو با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد )

( بیگ ای از حضور دلریو در سالن تعجب کرد )

( دلریو وارد رینگ شد و پشت طناب های رینگ ایستاد )

( دلریو به بیگ ای نگاه کرد ) ( بیگ ای کمربند بین قاره ای را بالا گرفت )

( دلریو وارد رینگ شد )

مسابقه پنجم

Intercontinental Championship

بیگ ای vs آلبرتو دلریو ( سر کمربند بین قاره ای )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا ممنتوم دست دلریو بود )

1 دقیقه بعد...

 

( دلریو سابمیشن سنگینی روی گردن بیگ ای انجام داده بود )

( بیگ ای سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما دلریو فشار را بیشتر کرد )

( ناگهان بیگ ای بلند شد )

( سپس سوپلکس سنگینی روی دلریو اجرا کرد )

2...1

( دلریو در شماره 2 کیک اوت کرد ) ( بیگ ای به سمت طناب رینگ رفت و قصد داشت به دلریو حمله کنه )

( دلریو از جای خود بلند شد و سوپلکس سنگینی روی بیگ ای اجرا کرد )

( دلریو به سمت بیگ ای دوید و قصد داشت سوپر کیک رو روی او انجام بده )

 ( دلریو به سمت بیگ ای دوید و قصد داشت سوپر کیک رو روی او انجام بده ، بیگ ای جاخالی داد )

( سپس سوپلکــــــــــــس سنگینی روی دلریو اجرا کرد )

2...1

( دلریو مجدد در شماره 2 کیک اوت کرد )

( بیگ ای دلریو را بلند کرد و روی شانه هایش انداخت ، سپس قصد داشت فینیشرش رو روی او انجام بده )

( دلریو بدل کرد ، سپس ضربه لگد سنگینی به پشت زانوی بیگ ای زد )

( بیگ ای نقش بر زمین شد ؛ دلریو به سمت بیگ ای رفت )

( سوپـــــــــــــــــــــــــــــر کیکـــ ! )

3...2...1

برنده مسابقه: آلبرتو دلریو ( 500+ سکه ) و ( قهــرمان جــدید کمربند بین قاره ای )

بعد از اتمام مسابقه:

( صدای تم سانگ دلریو به صدا درامد ، تماشاگران از پیروزی دلریو تعجب کردند )

( بیگ ای در دومین اوپن چلینج خود شکست خورد )

( پرومو در حالیکه تم سانگ دلریو زده شده بود و دلریو کمربند بین قاره ای را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

( نوبت به مسابقه باتیستا و رندی اورتون رسید ! ) ( پرهیجان ترین و سرنوشت سازترین مسابقه شوء راء )

( تم سانگ باتیستا به صدا درامد ، باتیستا با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و منتظر ورود اورتن شد )

( تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد ، اورتون وارد سالن و به قفس نزدیک شد ! )

( باتیستا و اورتون به یکدیگر نگاه کردند ! ) ( تماشاگران در حال تشویق هردو آنها بودند ) 

( رندی اورتون دست هایش را به میله قفس کوبید ) ( هیجان تمام تماشاگران و تمام سالن را در برگرفته بود )

( فقط یکی از آنها برنده بیرون خواهد آمد ! ) 

( باتیستا نشست و از اورتون خواست تا وارد رینگ بشه ) ( رندی اورتون وارد رینگ شد و با باتیستا فیس تو فیس شد )

Main Event

Steel Cage Match

* Winner Go To Royal Rumble *

* Loser End Of Carieer *

باتیستا vs رندی اورتون

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بلافاصله تماشاگران شعارها و تشویق های خود را آغاز کردند )

( چه کسی بعد از 2 سال و 6 ماه کریرش به اتمام خواهد رسید )

 

( ناگهان رندی اورتون به سمت قفس رفت و از قفس بالا رفت ) ( باتیستا رندی اورتون را گرفت و او را پایین انداخت )

( سپس اورتون را بلند کرد )

( سوپلکــــــــــــــــس سنگین از باتیستا ! )

( باتیستا فریاد بلندی کشید ، تماشاگران به شدت باتیستا را تشویق کردند )

( در همان ابتدای کار باتیستا آماده انجام فینیشر روی رندی اورتون شد )

( ناگهان رندی اورتون به سمت درب قفس رفت )

( داورها درب را باز کردند ، اورتون قصد داشت از رینگ خارج بشه ) ( باتیستا از پاهای اورتون گرفت و مانع بیرون رفتن او شد )

( باتیستا اورتون را به عقب کشاند و او را به سمت طناب رینگ هل داد ) 

( سپس اسپــــــــــــــــاین باستــــــــــر رو روی اورتون اجرا کرد )

( رندی اورتون نقش بر زمین شد )

( باتیستا از قفس بالا رفت و قصد داشت قفس رو ترک کنه ، رندی اورتون بلند شد و اورتون نیز از قفس بالا رفت )

( باتیستا و اورتون بالای رینگ ضربات مشت پشت سر هم به یکدیگر وارد کردند )

( رندی اورتون سر باتیستا را به میله گوشه رینگ کوبید )

( سپس از گردن باتیستا گرفت و از بالای رینگ ddt بسیار سنگینی روی باتیستا وارد کرد )

( باتیستا نقش بر زمین شد ، تماشاگران به شدت تشویق کردند )

( رندی اورتون آماده اجرای Rko روی باتیستا شد ) ( باتیستا به کمک طناب های رینگ از جای خودب بلند شد و برگشت )

( رندی اورتون از گردن باتیستا گرفت و قصد داشت Rko رو روی او انجام بده )

( باتیستا اورتون را به سمت میله قفس هل داد ، رندی اورتون با سر به میله قفس برخورد کرد و مجدد به سمت باتیستا برگشت )

( باتیستا ضربه لگد محکمی به شکم اورتون زد )

( ناگهــــــــــان باتیستا بمـــــــــــــــــــب ! )

( ایا کریر رندی اورتون به اتمام رسید ؟! )

.....................................................

...............................................

......................................

.........................

.............

.....

...

..

.

( رندی اورتون در شماره 2.75 کیک اوت کرد ! ) ( تماشاگران اورتون را تشویق کردند ) 

( باتیستا نا امید شده بود ) ( سپس آرام آرام به سمت درب قفس رفت )

( داورها درب قفس را باز کردند ، باتیستا به سمت درب رفت و قصد داشت از رینگ خارج بشه )

( ناگهــــــــان رندی اورتون به سمت باتیستا دوید و پانــت کیک رو روی او انجام داد )

( آیا کریر باتیستا به اتمام رسید ؟! )

....................................................

.............................................

.................................

....................

.........

...

..

.

( باتیستا حتی با خوردن پانت کیک هم کیک اوت کرد )

( رندی اورتون به شدت تعجب کرد ! ) ( تماشاگران باتیستا را تشویق کردند )

( باتیستا سینه خیز در حال جلو رفتن بود ، رندی اورتون باردیگر عقب ایستاد و آماده انجام پانت کیک شد )

( دومـــــــــــــین پانت کیک از اورتون ! )

3...2...1

برنده مسابقه: رندی اورتون ( 350+ سکه ) و ( حضور در رویال رامبل 30 نفره ) و ( پایان کریر باتیستا )

بعد از اتمام مسابقه:

( کــــریر باتیستا به اتمام رسید ، سکوت سالن را فراگرفته بود ! )

( رندی اورتون از پیروزی خودش مقابل باتیستا تعجب کرده بود )

( باتیستا در حالیکه کم کم بیهوش شده بود به طناب رینگ تکیه داد و به رندی اورتون نگاه کرد )

( وینس مکمن ، تریپل ایچ و استفانی همگی وارد رینگ شدند و به استقبال رندی اورتون آمدند )

( استفانی مکمن رندی اورتون را بغل کرد ) ( باتیستا همچنان در حال نگاه کردن به رندی اورتون بود )

( تریپل ایچ اورتون را بغل کرد )

( تریپل ایچ در حال دلداری دادن به اورتون بود و او را برای این پیروزی تحسین کرد )

( بعد از آمدن آتوریتی ، تماشاگران اورتون را بو کردند و شعار باتیستا دادند )

( وینس و استفانی مکمن اورتون را به عنوان برنده مسابقه نشان دادند )

( در نهایت کریر باتیستا بعد از 2 سال و نیم با 2 پانت کیک پشت سر هم رندی اورتون به اتمام رسید )

( شوء راء در حالیکه تم سانگ رندی اورتون زده شده بود و باتیستا به او نگاه می کرد به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

کریر باتیستا با 2 پانت کیک پشت سر هم اورتون به اتمام رسید

رندی اورتون وارد رویال رامبل 30 نفره شد

جان سینا قهرمان جدید کمربند ایالات متحده شد

آلبرتو دلریو بازگشت

آلبرتو دلریو قهرمان جدید کمربند بین قاره ای شد

بیگ ای لنگستن در دومین اوپن چلینج خود شکست خورد

بیگ ای لنگستن مصدوم شد

رومن رینز ، دین امبروز و براون استرومن وارد مسابقه 6 نفره حذفی شدند

دشیلد و وایت فمیلی دشمن شدند

شدید شدن دشمنی کین و رایبک

کین و زیگلر دشمن شدند

پایان شوء راء

 

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.